Retratos pornossexualigráficos : as histórias contadas pelas sujeitas de [r]e[s][x]istências no romper anti-higiênico com o cis-tema de arte

Detalhes bibliográficos
Ano de defesa: 2022
Autor(a) principal: Sousa, Christian Gustavo de
Orientador(a): Zielinsky, Monica
Banca de defesa: Não Informado pela instituição
Tipo de documento: Dissertação
Tipo de acesso: Acesso aberto
Idioma: por
Instituição de defesa: Não Informado pela instituição
Programa de Pós-Graduação: Não Informado pela instituição
Departamento: Não Informado pela instituição
País: Não Informado pela instituição
Palavras-chave em Português:
Palavras-chave em Inglês:
Art
Palavras-chave em Espanhol:
Link de acesso: http://hdl.handle.net/10183/254065
Resumo: Hetave tesis de maestría-gui, kóva ha’e peteĩ disertación-manifiesto che maestro jeguata poética visual-pe, upéva rupive añembojoaju hetaiterei tapicha ha idea ndive ajapo haĝua peteĩ análisis crítico CIS-tema arte rehegua opáichagua marcador social-gui ha’eháicha raza, género, sexualidad, religión, clase, ambue apytépe, ojepy’amongeta haguã artes de sexualidades rehe. Upevarã amopyenda joaju che ta’ãngamýi ñemopu’ã ha CIS-tema (Viviane Vergueiro, 2015; Maria Amélia Bulhões, 2014) arte rehegua oñemopyendáva umi concepto ha’eháicha Pornografía ha Pornocultura (Walter Kendrich, 1995; Lynn Hunt, 1999; Claudia Attimoneli , ary 2017-pe); Pornografía riregua ha Arte Porno Movimiento (Bruna Kury, 2021; Laura Milano, 2014; Eduardo Kac, 2013); Representación (Louis Marin, 2001) rehegua; Contrasexualidad (Paul B. Preciado, 2017) ha umi estudio mbo’ehára Doctor Afonso Medeiros (2008, 2010, 2016) ojapova’ekue umi categorización obra artística ohasáva sexualidad rupive arte erótico ha pornográfica apytépe. Orekóvo concepto sistema de arte opresentáva mbo'ehára María Bulhões ha dualidad ausencia/presencia oguerúva Marin base ramo, amopyenda relaciones che putas artísticas orekóva marcador social diferencia, aanalisávo críticamente en relación construcción CEI ijehegui -tema de arte ha borrado, silenciamiento ha violencia omoheñóiva ko sistema. Ohekávo ambue epistemología-gui – ta’anga ha ñe’ẽ – opensa haguã mba’éichapa oñemopu’ã Dispositivos de Arte (Bruno Novadvorski, 2021) ojepy’amongetávo interseccionalidad orekóva umi marcador social ha artes visuales contemporáneas peteî proceso de ruptura antihigiénica ko CIS-tema ndive. Oñemopyendáva ko'ã relación, apropone, oñemopyendáva nueve punto, idea Pornosexualigrafía, ha'éva peteî invitación ruptura-pe, construcción epistemológico -imagentico ha conceptual- oiko haguã. Opensávo ohasávo pe dualidad erotismo/ pornografía ha pe ñemboykeite ko relación-gui. Ko mundo pyahúpe ndouvéimava, al contrario, oîma okápe, omyenyhêvo umi brecha, omoheñóivo ambue espacio, separación arte erótica ha pornográfica apytépe ndoguerekovéima sentido, umi arte sexualidad ha'e pe ha'éva. Péicha, apresenta che puta artística ha antende obra ramo ohasáva sexualidad, desnudez, pornografía, post-pornografía, disidencia, implícito ha explícito rupive, erotismo rupive resultado proceso creativo ha artístico ramo, che pensamiento ha reflexión, ha'eháicha peteĩ artista., investigador, agente ko’ãichagua tema rehegua. Ha'e ortografía peteî deseo artístico ha'éva forma de existencia ha resistencia umi tema ojerelegava'ekue umi margen CEI-tema ha upévagui ajapo peteî invitación: jasurubar ha ñamopu'ã ambue-arte, umi arte pornosexualigráfica.