Detalhes bibliográficos
Ano de defesa: |
2019 |
Autor(a) principal: |
Santos, Juliana Abramides dos
|
Orientador(a): |
Mazzeo, Antonio Carlos |
Banca de defesa: |
Não Informado pela instituição |
Tipo de documento: |
Tese
|
Tipo de acesso: |
Acesso aberto |
Idioma: |
por |
Instituição de defesa: |
Pontifícia Universidade Católica de São Paulo
|
Programa de Pós-Graduação: |
Programa de Estudos Pós-Graduados em Serviço Social
|
Departamento: |
Faculdade de Ciências Sociais
|
País: |
Brasil
|
Palavras-chave em Português: |
|
Palavras-chave em Inglês: |
|
Área do conhecimento CNPq: |
|
Link de acesso: |
https://tede2.pucsp.br/handle/handle/22917
|
Resumo: |
In the 21st century, the most widespread art is not being produced by the great art centers and elitist, bourgeois and aristocratic groups but has been created by young people and adults who proclaim territorial identities while marking visible surfaces. The main plastic aspect in the world today is the aesthetics of the periphery and manifests itself differently as an expression of urban, artistic and cultural resistances to the burning capitalism |